No tässä tulee toinen uni, jos haluutte kuulla tai lukea lisää. No mä oon joskus asunu varsinais-suomessa ja tykkäsin asua siellä. Sitten kun me muutettiin pois sieltä, Satakuntaan niin se tuntui vähän oudolta vaikka en oikein tajunnutkaan mitä tapahtui olinhan vasta kolme vuotias. Sitten aloin nähdä sellaisia unia että seisoin meidän vanhan kodin keittiössä kunnes aloin pyöriä kovaa vauhtia ja lopulta olin jossain ihan muualla. Nimitän tätä unta Mafia uneksi. Alottakaamme

Kävelin antisessä kodissani keittiöön jälleen kerran. Aloin pyöriä ja pyöriä  kunnes kaaduin ja olin jossain toisessa talossa. Siellä oli peloissaan olevia lapsia ja vihaisia aikuisia. Yksi lapsista sanoi, Tule piiloon tänne sohvan taakse. No minä menin ja yritin kysyä että miksi piileskelemme mutta vastaus oli, hiljaa. Sitten ovi-aukosta tuli sisään Mafia ryhmä. He ottivat oudon näköiset aseet jotu pistoolit kai taskustaan ja alkoivat osoitella. Sitten yhtäkkiä he huusivat VESISOTAAAAA!!! Sitten yksi lapsista heitti minulle vesipyssyn ja aloimme leikkiä vesisotaa mafian kanssa.  Sitten kun olimme leikkineet tovin, pihaan tuli poliiseja ja he hakivat Mafian takaisin vnkilaan ja Mafia miehet huusivat kiitti oli kivaa mutta varokaa me palaamme vielä. Sitten kun he olivat lähteneet ojensin yhdelle lapsista paperipussin jossa oli  kuivattuja banaanin paloja. Kun avasimme pussin näimme että banaanin palat tanssivat ja pitivät outoja  ääniä. Aloimme syödä niitä. Kun ne olivat lopussa niin yhtäkkiä yksi lapsista vei pussin ja meni pimeään huoneeseen mullitelemaan ja sanoi, minä haluan syödä nämä yksin. Menimme lepyttelemään häntä yhden toisen tytön kanssa. Sitten hän leppyi. Viimeiset viisi pussissa ollutta palaa tanssivat ja pitivät outoja ääniä. Söimme ne ja aloimme itsekkin tansnssia ja pitää outoja ääniä, Kunnes kaikilta pääsi röyhy ja hallitsimme taas itseämme. Sitten yksi aikuisista tuli sanomaan että minun pitäisi lähteä. Aloin jällen pyöriä kovaa vauhtia ja olin taas kotona. Sitten heräsin