No minäpä kerron yhen oman uneni. Tää on ihan oikeasti minun uneni en ole itse sitä keksinyt. Se on todella nolo joitakin se voi naurattaa ja joitakin loukata...en tiedä ehkä hämmentää. Ja ei kannata lukea jos et pidä uskontoa pilkkaavista unista mutta ymmärrän sen kyllä. Toisaalta en voi unilleni mitään. No toisaalta ei mun sitä tänne tarvitsisi laittaa mutta....  aloitetaan

No me tota eka tai toka luokalla en muista katsottiin Jeesuksesta elokuvaa jossa kerrottiin hänen elämänsä raamatun mukaan. Sitten kun menin nukkumaan tietenkin näin unta siitä elokuvasta. Eli minä olin siinä unessa Jeesus ja pakenin niitä sotilaita jotka yrittivät viedä minua keisarin puheille ystävieni avustuksella. Jäin kuitenki tai Jeesus jä kiinni ja sitten minut vietiin keisarin luo. Hän määräsi siinä unessa minut ristiin naulittavaksi. Sitten minä aloin kantaa niskassani sitä ristiä ja ajattelin "luulin sitä painevemmaksi" Ja aloin laulaa jotain puutsika paum paum joutsi jou....ja hyräilin samalla kun sotilaat katsoivat minua kuin hullua. Sitten yhtäkkiä he kaatoivat minut eli Jeesuksen ristin päälle ja alkoivat hakata nauloja ranteideni läpi. Verta ei valunut mutta näin kun he naulasivat paikkojani ristiin. Sitten yhtäkkiä ajattelin taas"mutta eihän tämä satu yhtään" Ja huusin täysillä EI SATU YHTÄÄN NÄNNÄNNÄNNÄ NÄÄ NÄÄ. Sitten kun kaikki kolme ristiä oli nostettu golgatalle niin aloin huutaa ANNA ANTEEKSI HEILLE. Sitten aloin laulaa, nuppadui jou oh jeah jou dui.....jne jne. Sitten pilvet avautuivat taivaalla kuin näyttämö verhot. Siellä näkyi Jumala tai joku sen tapainen hahmo oli keskellä jossakin ihme asenossa ja enkelit ´hänen ympärillään. Sitten taivaalla leijaileva Jumala sanoi Oh jeah ja alkoi tapahtua .Enkelit alkoivat pyöriä ja välkkyivät diskovalojen tavoin. Sitten aloin laulaa jotakin räppiä ja kaikki  alkoivat tanssia. Sitten Jumala sanoi, No kai minä nyt heille anteeksi annan, näin hauskaa ei oo ollu vuosiin Sitten minä heräsin

no siinä oli